Jan 1, 2009

3 comments:

  1. åh, glasögonen fick en tillhörande person också! fint du!
    det är roligt att din bransch är bankväsende.
    och det är roligt att nyårslöften är på allvar. både du och elin har hunnit uppdatera bloggarna hela två gånger så här knapp 22 timmar in på det nya. själv är jag dock beredd att kompromissa angående kvantitet istället för kvalitet. jag har bestämt att det inte ska gälla på alla områden.
    k

    ReplyDelete
  2. åh fantastiskt! nyårslöften brukar kunna hållas i åtminstone en vecka skulle jag tro..
    kram

    ReplyDelete
  3. Ha ha, ja jag är väl medveten om detta faktum dessutom känner jag mig själv ganska väl och ser till att uppfylla mitt nyårslöfte så fort det bara går..
    Oxh vad det gäller kvantitet så är det nog både klokt och nyttigt att utesluta några områden från den regeln..

    ReplyDelete